viernes, 24 de junio de 2011

Éxitos que parecen fracasos (e non o son)

O sábado 18 de xullo acudín pola noite á localidade ourensán de Xinzo de Limia para disputar por cuarta vez a carreira nocturna desta vila. Para min é unha carreira especial, pois alá polo 2007 (descontando a carreira de Baiona do 1996 e unha solidaria en Pontevedra creo que en 2000)  foi a primeira vez dende que seguía o foro de Correr en Galicia que me animei a participar nunha proba.

Este ano as sensacións foron contradictorias, xa que a nivel persoal sentinme un pouco só, nesta proba sempre tivera compañía, un ano a miña muller, algún outro meu pai....tampouco había ninguén máis inscrito do meu equipo e cunha visión ràpida da xente que ía participar tampouco se vían a moitos "mega-pasteleiros" dos que somos habituais nas probas, máis ben a ningún.....

Sobre as dez da noite deuse a saída á proba, este ano cunha pequena modificación do percorrido (que implicaba uns 400 mts menos), e pronto vin que seriamos catro gatos no furgón de cola. Sen embargo, esa non era a miña guerra, o importante era o ritmo de carreira e ter a posibilidade alomenos de loitar por non ser o último. Como sempre, a carreira foi rapidisima para todos (cada un no seu nivel) e rematei satisfeito, pois a pesar de rematar o último (alguén diría que isto é un fracaso) conseguin correr por debaixo dos 6'/km, o cal para min é un grande éxito, tendo en conta as miñas "cualidades" físicas... E ademais sempre conseguín ir no grupeto final sen descolgarme e concentrado en manter o ritmo, polo que ademáis, para o meu aprendizaxe nas carreiras, é outro gran éxito...... Fracaso quedar o último?? Pode ser, pero máis grande é o éxito persoal de ir superando as túas propias barreiras........

2 comentarios:

  1. Como diria el Sr.Caralibro
    ME GUSTA!!!
    Ojala puedas hacer muchos ultimos puestos mas,seria buena señal,de lesiones,me refiero

    ResponderEliminar
  2. ULtimo es el que quedo en casa. ANIMOOOOO

    ResponderEliminar